Відділ у справах сім'ї та молоді - найпрозоріший. Експертне опитування Рекомендовані

  • Понеділок, жовт. 07 2013
  • розмір шрифту зменшити розмір шрифту збільшити розмір шрифту

Поліським фондом міжнародних та регіональних досліджень та Громадянською мережею ОПОРА у рамках Всеукраїнської кампанії вимірювання Індексу публічності місцевого самоврядування 8 жовтня було ініційоване експерте обговорення, тема якого «Влада-громада: чи наявні інструменти сприяють прозорості влади».

Під час зустрічі Євгеній Романенко, віце-президент Поліського фонду міжнародних та регіональних досліджень, презентував результати експертного опитування „Оцінка прозорості діяльності міської влади Чернігова та впровадження Закону України «Про доступ до публічної інформації»". Дослідження проводилось аналітичним центром упродовж вересня 2013 року спеціально до Міжнародного дня Права знати.

У рамках дослідження Поліським фондом було залучено 52 експертів. Серед них представники місцевих ЗМІ та громадські активісти.

Як показали результати опитування, Закон України «Про доступ до публічної інформації» є вагомим інструментом у забезпеченні відкритості та прозорості роботи Чернігівської міської ради, який активно використовується громадянами. Проте, незважаючи на наявні позитивні тенденції, наразі експерти оцінюють рівень відкритості міської влади переважно як посередній. На це впливає і недостатній рівень організаційного забезпечення доступу до публічної інформації, і неактивне використання всього визначеного законодавством спектру каналів надання запитів, і змістовна частина відповідей на них. На думку експертів, поліпшити ситуацію із прозорістю діяльності Чернігівської ради дозволять чітко регламентоване законодавством звітування про роботу місцевого самоврядування (36,5% опитаних), повне оприлюднення всіх проектів рішень та рішень міськради (25,0%), дотримання міською владою норм законодавства (23,1%), якісне ведення офіційного веб-порталу міськради (21,2%).

Серед інших заходів респонденти пропонували міськраді запровадити активну і систематичну роботу із ЗМІ та інтерактивне спілкуванні із мешканцями міста, вчасно та повно анонсувати роботу структурних підрозділів, впровадити персональну відповідальність за ненадання інформації тощо.

Оцініть матеріал!
(0 голосів)
Опубліковано в Презентація

Залиште ваші коментарі

Коментувати пост як гість

0 Характер обмежень
Ваш текст має бути більше, ніж 10 символів

Люди в цьому діалозі

  • #349

    Гість - jingboo

    Поскаржитись

    J'étais une fois perplexe et ne comprenais pas pourquoi chaque RICHARD MILLE était si cher. Jusqu'au jour où j'ai entendu une histoire. Les vis sont la plus petite partie de la replique montre , le mouvement de la petite vis à l'atmosphère sera emporté. Le mouvement RICHARD MILLE n'est pas aussi bon qu'un gros grain de vis à riz, selon le modèle, la valeur de 5 francs suisses (environ 34 yuans) ou même plus. D'un point de vue coût, le prix d'une vis RICHARD MILLE est encore plus élevé qu'une vis en or K. Comme on peut l'imaginer, la valeur des autres parties du mouvement est plus chère. La raison de cette valeur élevée est que les vis RICHARD MILLE ne sont pas des vis ordinaires, mais des produits militaires et aéronautiques, dont cinq grades de titane, dont certains sont actuellement utilisés sur les avions passagers d'Airbus, à des coûts de traitement très élevés. En outre, la production de replique montre suisse très peu, presque tous les modèles est limitée. Dans le monde de la montre, une grande partie du coût de la montre, pas les pièces elles-mêmes, mais la production d'une nouvelle partie de la nécessité de réécrire le programme de la machine-outil, le coût est élevé. Bien que la production de la montre Richard Mille Montre soit généralement soutenue par l'usine de Parmigianne sous l'APRP et la Sands Foundation, la production de petites pièces spéciales, résultant dans chaque RICHARD MILLE, est "à prix élevé"

Популярні блогери

Ми в інтернеті